FAQ

Kupnja

Narudžbu možete izvršiti dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Na blagajnu". Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupovine gdje popunjavanjem traženih podataka u dva koraka možete zaključiti kupovinu. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.

Ne, artikl se dodavanjem u košaricu za kupovinu ne rezervira niti se time jamči njegova dostupnost.

Dodajte artikle koji vam se najviše sviđaju na svoj Popis želja kako ih ne biste morali ponovno tražiti.

Prijavite se kako bi mogli pristupiti popisu želja s bilo kojeg uređaja.

Kada dospijete do potvrde narudžbe*, ispod teksta 'Imaš kupon ili poklon bon?' kliknite na 'DODAJ'.

Klikom na gumb 'DODAJ' otvoriti će se polje u koje možete upisati promotivni kod ili poklon bon.

*Po kupnji se može koristiti samo jedan promotivni kod.

Narudžbu nije moguće otkazati ili promijeniti jer vašu narudžbu pripremamo nakon što je potvrdite na mrežnoj stranici.

Ako se predomislite, odjevne predmete možete vratiti nakon što primite svoju narudžbu.

Kako bi izabrali vašu veličinu vodite se našim vodičem za veličine kojeg možete pronaći unutar svakog pojedinog proizvoda.

Dostava i plaćanje

1.       Plaćanje pouzećem: Iznos računa podmirujete u gotovini prilikom preuzimanja paketa.

2.       Plaćanje kreditnim karticama: American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro. Prilikom naručivanja putem interneta potrebno je navesti broj kreditne kartice i datum do kada ista vrijedi. Nakon potvrde narudžbe teretit ćemo karticu iznosom prodajne cijene zadržanih artikala uvećane za iznos troškova otpreme i pakiranja.

3.       Plaćanje virmanom: Iznos računa podmirujete uplatom na žiro račun AMO DIZAJN d.o.o.

Podaci za uplatu:

Primatelj : AMO DIZAJN JJ d.o.o.
IBAN:  HR2124840081105798322
Model: 05

Poziv na broj odobrenja: 10-010-broj narudžbe

Vaša narudžba neće biti isporučena dok uplata ne sjedne na naš račun.

Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Podatke za izvršenje uplate primiti ćete na mail nakon završene narudžbe.

U slučaju dodatnih pitanja ili nejasnoća, svakako nam se obratite na webshop@amds.hr

Plaćanje pouzećem podrazumijeva plaćanje gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivate potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke.

Postoji, minimalni iznos narudžbe je 100,00 kn.

Iznos dostave iznosi 35kn. Za narudžbe iznad 299kn dostava je besplatna.
Moguće je platiti na rate ukoliko vaša kartica ima omogućenu tu opciju.

Povrat i reklamacije

Nakon primitka vaše narudžbe imate do 14 dana za zamjenu svojeg artikla za drugu veličinu ili zahtjev za povrat novca.

U slučaju povrata ili zamjene artikala troškove povrata robe snosi Kupac.

Kupac je obavezan ispuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji koji možete pronaći u Uvjetima kupnje.

Artikle koje Kupac vraća moraju biti neoštećeni, nenošeni i neoprani.

Provjerite svoju e-poštu kako biste vidjeli jesmo li vam poslali e-poruku s obaviješću da jedan od artikala u vašoj narudžbi nije dostupan. U tomu ćemo vam slučaju izvršiti povrat sredstava koja odgovaraju iznosu toga artikla te troškove dostave putem istog načina plaćanja korištenog za kupnju.

Ako niste primili e-poruku, kontaktirajte našu Pomoć i podršku i odgovorit ćemo vam u što kraćem roku.

Ako ste primili artikl koji je neispravan ili koji se razlikuje od kupljenog artikla, izvršit ćemo povrat novca za spomenute artikle i troškove dostave čim dospiju u naše skladište te čim ispitamo stanje odjevnih predmeta.

Za obradu povrata kupac treba popuniti reklamacijski obrazac i priložiti ga svojem paketu.

Obrazac možete pronaći na Uvjetima kupnje, idite na odjeljak DOSTAVA/ISPORUKE. Saznajte više o različitim opcijama povrata u odjeljku DOSTAVA/ISPORUKE.

Povrat reklamirane robe organizira Prodavatelj putem dostavne službe GLS-a i snosi troškove povrata. 

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratiti ćemo vam puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu.

Možete! Ukoliko je proizvod skuplji morati ćete nadoplatiti razliku između dva iznosa. Slobodno kontaktirajte našu Pomoć i podršku koja će vam dati upute za izvršenje uplate.

Nije moguće izvršiti povrat ili zamjenu artikala kupljenih na webshopu u jednoj od naših prodavaonica. Kako bi izvršili povrat ili zamjenu artikala kupljenih

na webshopu, molim slijedite upute za povrat.

Adresa za povrat artikala je Kamenarka 11, 10000 Zagreb, Hrvatska.

Registracija

Registracija nije obavezna, no svakako će Vam olakšati i ubrzati Vaše buduće kupnje.  Otkrijte brojne mogućnosti otvaranjem Vašeg računa kao što su spremanje omiljenih artikala u Vaš popis želja. Iskoristite mogućnost spremanja Vaših  podataka za slanje kako bi uštedjeli na vremenu prilikom kupovine te pratite status Vaše narudžbe.

Ukoliko ste zaboravili Vašu lozinku, moguće ju je promijeniti klikom na link prijave. Nova lozinka će biti poslana na email Vašeg korisničkog računa.